Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις

 

Μπορείτε να πληρώσετε και με αντικαταβολή.Το κόστος αντικαταβολής είναι 2€.

Εξαιρούνται οι χώρες εκτός Ελλάδας που δεν είναι εφικτή η πληρωμή μέσω αντικαταβολής.

Μπορείτε να πληρώσετε με τη χρεωστική ή πιστωτική σας κάρτα. Μέσω χρήσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας το ηλεκτρονικό μας κατάστημα χρησιμοποιεί το ασφαλές σύστημα πληρωμών e-POS Paycenter της Τράπεζας Πειραιώς.

Μπορείτε να πληρώσετε με τραπεζική κατάθεση είτε μέσω φυσικής παρουσίας σε κατάστημα είτε μέσω e-banking. Στην ενότητα "Τρόποι πληρωμής" υπάρχει ο τραπεζικός λογαριασμός της εταιρίας μας.

 

Μπορείτε να κάνετε τηλεφωνική παραγγελία καλώντας στo τηλέφωνo 2310302566

Τα βήματα για να παραγματοποιήσετε μια ηλεκτρονική παραγγελία είναι τα εξής:

  • Επιλέγετε τα προιόντα που επιθυμείτε, βρίσκεστε στο καλάθι και πατάτε το κουμπί «Ταμείο».
  • Έχετε το δικαίωμα να πραγματοποιήσετε παραγγελία ως επισκέπτης, να εγγραφείτε στο site της www.kosmio.gr έχοντας τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τις συναλλαγές σας ή αν είστε ήδη εγγεγραμμένος να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • Επιλέγετε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα λάβετε email με την περίληψη της παραγγελίας σας.

Τα βήματα είναι απλά:

  • Από την κεντρική μπάρα του μενού πατήστε «εγγραφή».
  • Συμπληρώστε τη φόρμα με το e-mail σας και τα  στοιχεία σας.
  • Επιλέξτε το πεδίο «ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ»

 

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! Είστε πλέον μέλος του ηλεκτρονικού μας καταστήματος!!

Η αλλαγή ενός προϊόντος γίνεται χέρι με χέρι με την courier!

Το κόστος των αλλαγών είναι 3€.

Αλλαγή λόγω ελαττώματος του προϊόντος : Κατά την αποστολή κάθε παραγγελίας, η εταιρία μας ελέγχει τα προϊόντα για τυχόν ελαττωματικά κομμάτια. Σε περίπτωση όμως που τύχει και παραλάβετε προβληματικό προϊόν ή το προϊόν δεν είναι αυτό που παραγγείλατε, έχετε το δικαίωμα να το αντικαταστήσετε, εντελώς δωρεάν αφού πρώτα μας στείλετε με e-mail μια φωτογραφία του ελαττωματικού ή του λάθος προϊόντος.

Οι αλλαγές ισχύουν μόνο αν γίνονται σε διάστημα 14 ημερών. Η ολοκλήρωση της αλλαγής σας πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών (Δευτέρα- Παρασκευή) από τη στιγμή που μας γνωστοποιήσατε την επιθυμία αλλαγής. 

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή πρέπει το προιόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (να μήν έχει πλυθεί) και να μην λείπει τίποτα από τη συσκευασία του(καρτελάκια κτλ.) .

Σημαντικό είναι να κρατήσετε το αποδεικτικό χαρτί της αποστολής σας απο την εταιρία κούριερ όπου αναγράφει τον αριθμό αποστολής του δέματος σας μέχρις ότου παραλάβουμε την επιστροφή σας.

Η ολοκλήρωση της αλλαγής σας πραγματοποιείται εντός 14 εργάσιμων ημερών (Δευτέρα- Παρασκευή) από τη στιγμή που μας γνωστοποιήσατε την επιθυμία αλλαγής. Είναι απαραίτητη η έγκριση επιστροφής από το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών προτού αλλάξετε το προϊόν.


Επικοινωνήστε στο τηλέφωνα:2310302566 ή με e-mail στη διεύθυνση  info@kosmio.gr.

 

‎‎

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα Kosmio δραστηριοποιείται στον τομέα της γυναικείας ένδυσης και των αξεσουάρ.

Επικοινωνία

Αγίου Βασιλείου 1,
Θεσσαλονίκη, 54250

+30 2310 302 566

info@kosmio.gr

www.kosmio.gr

MasterCard VISA VISA MasterCard ID Check VISA